lt en ru

Klientų aptarnavimo ir pardavimo mokymai

Nori stiprinti praktinius pardavimo ir klientų aptarnavimo įgūdžius? Klientų aptarnavimo ir pardavimo įgūdžių mokymai padės ugdyti gebėjimus, leidžiančius efektyviai užmegzti ryšį su klientu, įsiklausyti į jo poreikius, lanksčiai ir profesionaliai spręsti kylančius nesutarimus, vesti derybas orientuojantis į abipusę naudą. Mokymų metu sužinosi, kaip sistemingai valdyti visą pardavimo procesą – nuo pirmo kontakto iki ilgalaikių, lojalių santykių kūrimo.

Pradžia 2025-06-16
Trukmė 5 d.
Laikas 16.00 – 20.00 val.
Vieta Lakūnų g. 3, Vilnius
Reikalavimai Vidurinis išsilavinimas

Programa apima:

  • Asmens vaidmenį pardavimų procese;
  • Asmenybės tipą ir vaidmenį komandoje;
  • Pardavėjo asmenybės resursus ir pardavimus;
  • Aktyvų klausymą ir kliento poreikius;
  • Klausymą ir empatiją;
  • NLP modelį efektyviam bendravimui;
  • SPIN metodiką;
  • Derybų elementus;
  • Konfliktų naudą;
  • Konfliktinių situacijų, jausmų atpažinimą;
  • Konflikto posūkį į konstruktyvumą ir bendradarbiavimą;
  • Pardavimo proceso valdymą;
  • Pardavimo užbaigimą ir ryšių palaikymą;
  • „Senas klientas“ ar „Naujas klientas“, Pareto principą (80/20 taisyklę).

Šie mokymai skirti Tau, jei…

  • Dirbi su pardavimais, klientų aptarnavimu ar verslo plėtra;
  • Nori geriau pažinti save pardavimų, bendravimo ir konfliktų sprendimo srityse;
  • Sieki lavinti aktyvaus klausymo, konfliktų valdymo ar derybų įgūdžius;
  • Tau svarbu parduoti efektyviai, sistemingai ir profesionaliai.

Susiję Mokymai

Nori pasitarti?

Susisiek ir padėsime išsirinkti labiausiai tinkamą mokymų programą!

Giedrė Našlaitytė-Sūnelaitienė

+370 611 46 177