Įdiegta išsami gerovės matavimo priemonė, skirta įvertinti ir stebėti profesinio mokymo įstaigų mokinių psichikos sveikatos būklę. Sukurta specialiai pritaikyta bendruomenės krizių intervencijos programa, kurią patvirtins profesinio mokymo bendruomenės šalyse partnerėse. Mokyklų vadovybė, mokytojai ir mokiniai mokomos efektyvių strategijų kaip atpažinti ir spręsti psichikos sveikatos krizes tarp profesinio mokymo mokinių. Įgyvendinant gerovės matavimo priemonę, tikimasi sudaryti sąlygas anksti nustatyti psichikos sveikatos problemas ir palengvinti tikslines intervencijas mokinių gerovei palaikyti. Be to, pasitelkiant krizių intervencijos programą, suinteresuotoms šalims bus suteikta reikiamų įgūdžių ir žinių, kad jos galėtų efektyviai reaguoti į psichikos sveikatos krizes, mažindamos tokių įvykių poveikį mokinių akademiniam ir asmeniniam gyvenimui. Taigi projekto įgyvendinimo metu bus sukurti: – „ConnecTEEN“ internetinis geros savijautos matavimo įrankis – „ConnecTEEN“ bendruomenės krizių intervencijos programa – Informuotumo didinimas, rezultatų skatinimas ir panaudojimas
ConnecTEEN projektas siekia pagerinti profesinio mokymo įstaigų mokinių psichikos sveikatą ir gerovę, teikdamas efektyvias priemones, išteklius ir intervencijas. Siekiama sukurti palaikančią ir įtraukią aplinką, kurioje mokiniai galėtų klestėti akademiškai, socialiai ir emociškai. Skatinant holistinį požiūrį į mokinių gerovę, tikimasi prisidėti prie mokinių išlaikymo rodiklių gerinimo, akademinių pasiekimų ir bendros gyvenimo kokybės profesinio mokymo įstaigose.
Vilniaus technologijų ir inžinerijos mokymo centras (Lietuva), FUNDACION INTRAS (Ispanija), Lyk-z & døtre (Norvegija), Let’s talk about life (Lenkija), Střední škola řemesel, Šumperk (Čekija), WarmińskoMazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego w Olsztynie (Lenkija).
250000 Eur.