lt en ru
29 lapkričio 2023

Kaip neatsisakyti svajonės ir siekti karjeros aukštumų?

Šiandieninėje sparčiai besivystančioje verslo aplinkoje, kur konkurencija tampa vis didesnė, siekiant sėkmingos karjeros aukštumų, yra būtina turėti tinkamas žinias, įgūdžius ir savybes. Apie tai buvo kalbama šiltame besimokančiųjų Biuro administratoriaus profesijos ir tarptautinės nekilnojamojo turto įmonės „Technopolis“ generalinio direktoriaus – Lino Savicko susitikime.

„Susitikimo pradžioje buvo pabrėžtas biuro administratorės vaidmuo kaip įmonės „vizitinės kortelės“, „veido“ ir „ambasadorės “. Ši profesija tampa vis aktualesnė, o tai reiškia, kad būsimos administratorės turi būti gerai pasiruošusios ir turėti tam tikrų savybių bei įgūdžių.

Vienas iš pagrindinių dalykų, apie kuriuos kalbėjo generalinis direktorius Linas Savickis, yra „kietieji“ ir „ minkštieji“ įgūdžiai norint dirbti šį darbą“, – įspūdžiais dalijosi techė Rima Galinienė.

Iš „kietųjų įgūdžių“ kertinis – darbas kompiuteriu (Microsoft paketo: Outlook, Excel, Word programomis). Lūkestis – tvarka ir efektyvumas valdant elektroninius dokumentus. Raštvedybos žinios taip pat yra kritinės svarbos. L. Savickas pabrėžė, kaip svarbu yra „erelio akys“ įmonės administratoriaus vaidmenyje, kurios gavusios dokumentą, tinkamai įvertins jo svarbą, reikšmę ir prisiims atsakomybę dėl tolimesnio jo išsaugojimo.

„Ir nors „kietieji įgūdžiai“ yra labai svarbūs, ne mažiau vertingi yra ir „minkštieji įgūdžiai“, pabrėžė Linas Savickas, kaip vadovas ir kaip žmogus. Nes, „kietųjų įgūdžių“ galima išmokti, o tam tikromis savybėmis žmogus arba pasižymi, arba – ne. Viena iš tokių, išskirtinai gerų savybių yra paslaugumas. Tokie klausimai, kaip: „Ar galiu Jums kuo nors padėti?“ arba „Kuo galiu Jums padėti?“, „nuginkluoja“, „paperka“ ir nuteikia tikrai labai pozityviai. Vadovas sako, kad motyvacija, noras dirbti, „degančios akys“ jau juntama ir darbo pokalbių metu,“ – seminaro turiniu dalinosi biuro administravimo mokinė R. Galinienė.

Atskiro generalinio direktoriaus dėmesio nusipelnė ir elektroninis parašas bei noras kuo daugiau jį populiarinti ir įdiegti kasdieninėje veikloje. Šiais laikais tai labai taupo laiką ir yra tvaru. Kadangi „Technopolis“ yra tarptautinė įmonė, viena iš kompetencijų – gebėjimas komunikuoti žodžiu bei raštu anglų kalba.

Taip pat ypač svarbus įgūdis – tinkama komunikacija. Administratorei svarbu yra išklausyti, bet išlikti neutralia, nepasinerti į intrigas, apkalbas, konfliktus. Reikia suprasti komunikacijos prasmę, gebėti greitai ir laiku sureaguoti. Administratorė yra „balsas“, kuris gali daryti įtaką ir labai padėti vadovui, o tuo pačiu ir „stuburas“, jungiantis įvairias įmonės grandis.

„Dar viena pageidautina asmeninė savybė – atsakingumas. Labai svarbu yra atlikti darbą kruopščiai ir nuo pradžių iki pabaigos: nereikia bijoti suklysti ar kažko nežinoti. Nes juk, „kas daugiau dirba, tas daugiau ir klysta“. Žinoma, komandinis darbas, lyderystė, kasdienis noras ir siekis išmokti ko nors naujo – taip pat ypač vertingi darbuotojo įgūdžiai ir visada atsiperkančios „investicijos“, – teigia L. Savickas.

L. Savickas dalijosi trimis karjeros patarimais: 1. Būk geresnis nei vakar. 2. Kurk vertę savo pozicijai. 3. Pasiprašyk daugiau – patirtis kuria vertę ir galimybes.

Biuro administravimo techė Rima Galinienė džiaugėsi įvykusiu seminaru: ,,Dėkojame „Technopolio“ generaliniam direktoriui Linui Savickui už įdomų ir naudingą susitikimą bei mokytojai Virginijai Puodžiukienei už pastangas organizuoti šią įkvepiančią patirtį. L. Savicko karjeros patarimai tapo įkvėpimu būsimoms biuro administratorėms“.